تعمیر تلویزیون سونی

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در تهران

تعمیر تلویزیون

سراسر تهران و حومه

تعمیر تلویزیون با ضمانت نامه کتبی

تعمیر تلویزیون در محل مشتری

حمل و نقل رایگان تلویزیون

در صورت نیاز به تعمیرات تلویزیون در محل شرکت، حمل و نقل تلویزیون رایگان بوده و توسط کادری مجرب جهت حمل و نقل انجام میپذیرد. این مورد مخصوصاً در مورد تلویزیون های اینچ بالا بسیار کارآمد بوده و باعث رفاه حال مشتری و همچنین جلوگیری از صدمات احتمالی در حمل و نقل غیر حرفه ای و غیر ایمن خواهد شد.

۶ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته

تعمیرگاه مجاز تلویزیون

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی به جهت رفع عیوب و مشکلات تلویزیون سونی یکی از تخصصی ترین تعمیرات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تهران تی وی میباشد.

اگر شما هم با هر یک از این مشکلات یا مشکلات دیگری در تلویزیون سونی مواجه شده‌اید و به دنبال یک مرکز معتبر برای عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون سونی هستید نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تهران تی وی در خدمت شما هموطنان گرامی میباشد. خوشبختانه این مرکز در مناطق مختلف تهران از شمال گرفته تا جنوب، شرق و غرب شعبه دارد که امکان مراجعه حضوری و تعمیر تلویزیون در تهران را برای کاربران این دستگاه فراهم نموده است.

این در حالیست که تیم حرفه ای جابجایی تلویزیون های سونی به صورت رایگان مخصوصا برای حمل تلویزیون های اینچ بالا در تمامی نقاط مختلف تهران در خدمت مشتریان گرامی میباشد.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی در واقع بسیار تخصصی می باشد که این نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی را بصورتی تخصصی و فقط با دستگاه باندینگ دیجیتال انجام می دهد. تعمیر تلویزیون سونی یک کار پیچیده و تخصصی می باشد که باید توسط افرادی متخصص و دوره دیده در کلاس های آموزشی خود شرکت سونی، انجام شود. تعمیر با قطعات اصلی و شرکتی تلویزیون سونی انجام می شود. تعمیرات تلویزیون در نمایندگی تهران تی وی با ضمانت نامه شش ماهه انجام می شود.

مرکز تعمیر تلویزیون سونی تهران تی وی برای رفاه حال شما مشتریان محترم تیم های سیار و حرفه ای را به جهت انتقال رایگان تلویزیون به محل نمایندگی (در صورت نیاز)، در سراسر تهران راه اندازی نموده است.

  • نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تهران تی وی با بیش از ۱۲ سال تجربه و فعالیت موفق در زمینه تعمیر تلویزیون
  • تعمیر گاه مرکزی ما آماده ارایه مشاوره و تعمیرات تلویزیون سونی با تعهد کامل و ضمانت کتبی می باشند.
  • تعمیر تلویزیون سونی در منزل یا محل کار شما با تعیین زمان توسط شما
  • تعمیر سریع و تضمینی با قطعات اورجینال شرکتی و ضمانت دار
  • ۶ ماه گارانتی خدمات تعمیرات با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • اعزام سرویس کار و تکنسین مجرب تعمیر تلویزیون سونی در سریعترین زمان ممکن به محل شما

تعمیر تلویزیون sony در محل

پذیرش و تعمیر تلویزیون سونی در محل، سرویسی بسیار کاربردی در جهت انجام سریع تعمیر تلویزیون سونی در محل مشتریان محترم است تا برای تعمیر و رفع عیب ال ای دی یا ال سی دی sony خود، نیاز به حمل دستگاه به تعمیرگاه نباشد، البته این در حالیست که با توجه به تیم های کاما حرفه ای با خودروهای آماده سازی شده جهت حمل و نقل کاملا بی خطر و حرفه ای ارسال دستگاه به تعمیرگاه نیز با سهولت کامل انجام خواهد پذیرفت، مخصوصا در مورد تعمیر تلویزیون های سونی با اینچ بالا.

پس از ثبت درخواست و دریافت مشاوره لازم در مورد تعمیر تلویزیون سونی، همکاران ما به آدرس شما می آیند. بعد از عیب یابی تلویزیون، در صورت امکان دستگاه در محل تعمیر می شود. اگر نیاز به تعمیرات تخصصی تر و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مخصوص باشد، تلویزیون به تعمیرگاه منتقل شده و در آنجا ترمیم می شود. برای دریافت این سرویس، با همکاران ما در نمایندگی سونی مرکز سخت افزار ایران در ارتباط باشید.

تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی

 

نمایندگی تلویزیون Sony ، تهران تی وی با توجه به تکنسین های دوره دیده برای انواع مدل های مختلف تلویزیون سونی، تمامی مدل های تلویزیون سونی را تعمیر می نماید. در صورتی که دارای هر یک از مدل های تلویزیون ال سی دی سونی و ال ای دی سونی هستید و تلویزیون sony شما نیاز به تعمیر دارد، نگران نباشید. تنها با یک تماس کارشناسان ما در نمایندگی تلویزیون سونی تهران تی وی به محل مورد نظر شما اعزام شده و تعمیرات تلویزیون سونی شما را در منزل و یا محل کار شما انجام می دهند.

خدمات واحد تعمیرات تلویزیون سونی
 

بررسی و عیب یابی تلویزیون سونی، تعمیر انواع ال سی دی، ال ای دی و سینما خانگی سونی، تعمیر و تعویض پنل، تعمیرات آمپلی فایر، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، تعمیر اسپیکر، ترمیم و تعویض پاور، تعمیر برد تی کان، تعمیر بک لایت، تعمیر تیونر و تعمیرات تلویزیون در محل، اصلی ترین خدمات تعمیر تلویزیون سونی در تهران هستند که به دارندگان مدل های مختلف تلویزیون sony ارائه می شوند. این خدمات، بسته به مورد تعمیراتی، دارای ضمانت نامه ۶ کتبی و معتبر هستند. یعنی در صورت بروز هرگونه ایراد، می توانید مسئله را در مدت زمان تعیین شده، پیگیری نمایید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

 

انواع تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی و اولد سونی در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در تهران قابل تعمیر هستند. در صورتی که تلویزیون شما با اختلالاتی چون پرش تصویر، دو نیم شدن تصویر، قطع صدای تلویزیون، روشن نشدن دستگاه، شکستن پنل تلویزیون، کم نور و پر نور بودن بخش هایی از تصویر و … رو به رو شد می توانید با تماس با واحد تعمیرات تلویزیون و دریافت مشاوره لازم  آن ها را تعمیر و یا بر طرف نمایید.

همچنین با مراجعه به نمایندگی تلویزیون سونی تهران تی وی امکان خرید انواع تلویزیون های lcd و led برای مشتریان فراهم شده است. حضور مشاوران در نمایندگی تعمیرات تلویزیون به شما کمک می کند تا متناسب با کاربری خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

دریافت کلیه ی مشخصات فنی هر تلویزیون و همچنین راهنمایی بابت انتخاب اندازه تلویزیون از طریق مراجعه به مشاوران این مجموعه امکان پذیر است.

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیرات تلویزیون sony
سوالات متداول تعمیر تلویزیون سونی

یکی از مشکلاتی که در اثر خرابی پنل تلویزیون رخ می می دهد، تاریک و روشن شدن تصویر صفحه ی نمایش دستگاه از قسمت بالایی آن است. برای رفع این مورد، باید پنل به صورت تخصصی ترمیم شود. دقت کنید که تعمیر تلویزیون در راستای بازیابی پنل آن امر حساسی است که در گرو فرآیند تخصصی عیب یابی می باشد.

بروز هرگونه خطا در این میان می تواند این قطعه گران قیمت را به کلی از رده خارج نماید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی با استفاده از تجهیزات پیشرفته کلیه ی قسمت های پنل را با نهایت دقت بازیابی کرده و به همراه گارانتی کیفیت آن را تضمین می کند.

 

استفاده ی طولانی مدت از تلویزیون و روشن ماندن مداوم آن اغلب اوقات باعث و بانی پیدایش مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون است. در این راستا تعمیرات موضوع مهمی است که باید هر چه سریع تر انجام شود. شما می توانید با استفاده از سرویس های تعمیر در محل نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی چنین مشکلاتی را در مدت زمان کوتاهی برطرف سازید. البته بهتر است پیش از اقدام برای تعمیر تلویزیون، تنظیمات مرتبط با نور دستگاه را بررسی کنید.

اگر تنظیمات در حالت نرمالی قرار دارند ولی شاهد نور بسیار کمی از صفحه ی تلویزیون هستید به احتمال قوی مشکل از فسفر موجود در تلویزیون نشات می گیرد.  بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه ی دستگاه تلویزیون باشد. این فسفر، پس از استفاده ی چندین ساله از تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. با استفاده ی صحیح از تلویزیون و ایجاد فرصت استراحت برای ساختار داخلی آن می توان این مسئله را به تعویق انداخت.

نمایش خطوط عمودی در تلویزیون ها محدود به برند و نوع تلویزیون خاصی نمی شود. این مشکل معمولا زمانی پدید می آیند که برد T-Con به درستی کار نکند. در چنین حالتی تعویض برد با نمونه ی اورجینال مشابه حائز اهمیت است. علاوه بر این، دلایلی نظیر وارد شدن ضربه به پنل تلویزیون و اتصال برد کنترل نیز می توانند به تشکیل این خطوط مزاحم بیانجامد. به هر حال مشکل هر چه که باشد در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی قابل حل می باشد. کارشناسان ما طی مراحل عیب یابی تخصصی هر اختلال کوچک و بزرگی را در ساختار تلویزیون های سونی برطرف می نمایند.

یکی از سوالای متداول در زمینه تعمیرات تلویزیون سونی، مربوط به چشمک زدن چراغ جلوی مدل های مختلف این دستگاهه. این اتفاق وقتی میفته که منوی عیب یابی تلویزیون سونی فعال باشه. در این صورت اگه قطعه ای دچار ایراد بشه و درست کار نکنه، چراغ جلوی تلویزیون چشمک میزنه و تعمیرکار با توجه به تعداد و الگوی چشمک زدن این چراغ، میتونه دستگاه رو عیب یابی کنه. دوبار چشمک زدن، نشونه خرابی پاور هست و سه بار چشمک زدن چراغ تلویزیون، نشون میده که برد پاور یا مین برد آسیب دیده. خرابی بک لایت معمولا با 4بار چشمک زدن تلویزیون مشخص میشه و به همین ترتیب، تعداد چشمک زدن چراغ نشون میده که کدوم قطعات دچار ایراد شدن و نیاز به بررسی و تعمیر دارن.

تصویر نداشتن تلویزیون، علامت خرابی بک لایته. این مشکل اول به این صورته که فقط لوگو به نمایش درمیاد. بعد به مرور زمان، صفحه کلا تاریک میشه و هیچ تصویری نمایش داده نمیشه. حتی گاهی صدا پخش میشه اما تصویر وجود نداره. تیم تعمیرات تلویزیون سونی در این شرایط، بک لایت رو عیب یابی میکنن و نسبت به شدت خرابی این قطعه، اونو تعمیر یا تعویض میکنن.

 

دیر روشن شدن تلویزیون سونی یا هر برند دیگه ای، نشون دهنده خرابی پاور یا برد پاور هست. در واقع خازن های برد توی این شرایط آسیب دیدن و اجازه نمیدن که ولتاژ و انرژی به موقع به قطعات مختلف تلویزیون برسه. در نتیجه مدتی زمان میبره تا تلویزیون روشن بشه و بتونین ازش استفاده کنین. همچنین ممکنه چوک های ورودی درست کار نکنن و تلویزیون به این دلیل با تاخیر روشن بشه.

داغ شدن تلویزیون سونی و علت بروز این مشکل، بستگی به مدل دستگاه داره. تلویزیون های LED زیاد داغ نمیشن و به خاطر ساختاری که دارن، کمتر دچار چنین وضعیتی میشن. اما تلویزیون های ال سی دی که لامپ فلورسنت دارن، بعد از چند ساعت کار مداوم، داغ میشن. اگه مساله ادامه دار بشه، ممکنه قطعات دیگه تلویزیون در معرض خطر قرار بگیرن و حتی بک لایت یا پنل آسیب ببینن. بنابراین خیلی زود باید اقدام به تعمیر تلویزیون سونی کنین تا مشکل حل بشه و قطعات دیگه آسیب نبینن. اگه از تلویزیون های پلاسما استفاده میکنین، باید بدونین که این مدلها حتی بیشتر از LCDها داغ میشن. فرایند تولید نور در پلاسما توسط پیکسل های نمایشگر انجام میشه و همین ویژگی باعث شده که بیشتر شاهد داغ شدن تلویزیون پلاسما باشیم. برای تعمیر تلویزیون سونی که مدام داغ میشه، باید با توجه به مدل دستگاه، قطعات مختلفی مثل پنل، لامپ های بک لایت و پیکسل ها بررسی و ترمیم بشن.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هم جزء مشکلات رایجیه که در تعمیرات تلویزیون سونی بررسی و ترمیم میشه. خرابی مین برد، فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور، دلایل اصلی بروز این مشکل هستن. کارشناسای تعمیرات تلویزیون sony بعد از عیب یابی دستگاه، قطعات ذکر شده رو ترمیم یا تعویض میکنن تا دیگه تلویزیون به صورت ناگهانی و خود به خود خاموش نشه. ویروس کشی تلویزیون هم میتونه به برطرف شدن این مشکل کمک کنه. همچنین توصیه میشه از یه محافظ خوب و با کیفیت برای تلویزیون استفاده کنین تا نوسانات برق، کمترین تاثیر رو روی عملکرد این دستگاه داشته باشه.

روشن نشدن دستگاه تلویزیون مشکل رایجی می باشد که ممکن است در صورت تداوم استفاده از تلویزیون پدیدار شود. این معضل، ارتباط چندانی به مدل و نوع برند سازنده ی دستگاه نداشته و در اثر اختلالات اجزای داخلی تلویزیون و اتصالی های درونی آن به وجود می آید. تنها راهکار پیش روی کاربران عادی وقتی تلویزیون روشن نمی شود، بررسی سلامت کابل اتصالی به منبع تغذیه و ریموت کنترل دستگاه است. از اصلی ترین علل فنی پیدایش معضل روشن نشدن تلویزیون، فرسودگی قطعات مهمی چون مین برد و یا برد پاور می باشد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی طی اعمال مراحل عیب یابی تخصصی تحت نظر کارشناسان مجرب خود کلیه ی خرابی های مرتبط با روشن نشدن تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه رفع می نماید.

 

مشکلات مختلفی در سخت افزار تلویزیون امکان دارد باعث قطع و وصل شدن تصویر دستگاه شوند. تعمیر تلویزیون جهت قطع و وصل شدن تصویر نیازمند عیب یابی ریزبینانه ی تکنسین های ماهر است. به طور کلی قطع و وصل شدن تصویر در دو حالت گریبانگیر کاربر می شود یا اینکه تصویر به طور کلی قطع شده و مجدداً پس از چند ثانیه وصل می شود و یا اینکه قسمتی از تصویر به شدت تیره شده و تصویر ناپدید می شود. این موضوع می تواند به دلیل خرابی قطعاتی مانند بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل اتفاق افتاده باشد. طبیعی است که تداوم مشکل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون می تواند تا از کار افتادن کامل دستگاه ادامه بیابد. اگر دستگاه شما همواره با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کند، بهتر است برای رفع آن دست به کار شده و با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی تماس حاصل فرمایید.

تعمیر تلویزیون سونی در چه شرایطی لازم است؟

ضعیفی و یا قطع شدن کامل سیگنال، روشن نشدن، ماندن روی لوگو، روشن ماندن چراغ پاور، خاموش شدن ناگهانی، سیاه شدن تصویر تلویزیون سونی یا نقاطی از آن، قطع شدن تصویر، وجود خطوط عمودی روی صفحه و موارد مشابه، تعمیرات تلویزیون سونی را به امری لازم تبدیل می کنند.

پنل، بک لایت، بردها و مدارهای تلویزیون قطعات زیاد حساسی هستند که تحت تاثیر عواملی مانند نوسانات برق و آلودگی های محیطی، به سرعت آسیب می بینند. خرابی، سوختن و یا از کار افتادن هریک از این قطعات، بخشی از عملکرد تلویزیون را با مشکل مواجه خواهد کرد.

خرابی تلویزیون سونی

 

نکته ای که در مورد مشکلات خرابی تلویزیون سونی وجود دارد این میباشد که بیشتر معایب این دستگاه پس از چند روز برطرف میشوند و کاربر آنان را مشاهده نمی بکند. ولی این به منزله تعمیر قطعه آسیب دیده نیست و در کل نشانه ای برای تعمیرات است و تعمیرات تلویزیون سونی میبایست هرچه سریع تر انجام شود.

مثلا اگر تعدادی از لامپ های بک لایت از کار افتاده باشند و رسیدگی به موقع انجام نشود، احتمال آسیب دیدگی پنل تلویزیون هم وجود خواهد داشت. به همین دلیل میباشد که کارشناسان تعمیرات تلویزیون در نمایندگی sony تهران تی وی، همواره تاکید دارند که در وقت متناسب اقدام به تعمیر این دستگاه کنید. با اینکار، از تشدید مشکلات دستگاه و بالاتر رفتن قیمت فرایند تعمیر تلویزیون هم پیشگیری به عمل خواهید آورد.

عیب یابی تلویزیون سونی

جهت تعمیرات تلویزیون سونی همچون هر دستگاه تلویزیون دیگری مهمترین نکته تشخیص و عیب یابی تلویزیون sony میباشد. چرا که یک تشخیص درست و دقیق تعمیراتی با نتیجه درست و دلخواه را در پی خواهد داشت.

ازجمله دیگر نکته های مهم در تعمیرات درست دستگاه توجه به نکته هایی چون ؛ استفاده از ابزار آلات مدرن و دیجیتال  جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تلویزیون سونی ، بهرمندی از تعمیرکاران مجرب و متخصص تلویزیون ، بهرمندی از دانش روز در کنار تجربه ، استفاده از قطعات اورجینال در هنگام نیاز به تعویض قطعات تلویزیون و… میباشد.

واحد تعمیرات تلویزیون sony در نمایندگی سونی تهران تی وی تمامی نکته های فوق را در تعمیرات تلویزیون مد نظر قرار داده است.

لذا بدون هیچ گونی نگرانی میتوانید تعمیر دستگاه خود را به متخصصیین ما در مرکز تعمیرات تلویزیون sony تهران تی وی بسپارید.

تعمیر تلویزیون

راهنمای مشاوره تعمیرات تلویزیون

تحویل سریع

حمل رایگان و حرفه ای

اعزام تکنسین متخصص

تعمیر تلویزیون

تماس سریع

به بالای صفحه بردن